Cara Menggunakan GarageBand di Windows

GarageBand adalah program audio Apple yang telah digunakan oleh beberapa nama rumah tangga untuk menghasilkan muzik. Ini adalah salah satu program audio yang paling popular di luar sana tetapi hanya untuk Apple. Tidak ada versi Windows program, dan hanya ada satu cara yang saya tahu untuk membuatnya berfungsi pada Windows.

Cara Menggunakan GarageBand di Windows

GarageBand nampaknya dinamakan sebagai kumpulan muzik terkenal yang mula membuat muzik di garaj mereka sebagai amatur. Dengan tepat, program ini membolehkan anda mula membuat muzik sama ada anda boleh memainkan alat muzik atau bahkan tidak memilikinya. Dengan banyak bintang muzik yang mengaku menggunakan GarageBand, tidak hairanlah orang lain menginginkan aksi tersebut.

Sekiranya anda mencari 'GarageBand untuk Windows', anda mungkin akan melihat banyak laman web yang menawarkan versi Windows program ini. Setahu saya, ini semua palsu. Tidak ada versi Windows GarageBand dan saya mengesyaki muat turun ini palsu dan penuh dengan adware atau perisian hasad. Saya akan menjauhkan diri dari laman web seperti ini untuk keselamatan komputer anda sekiranya anda terfikir untuk mencuba salah satu daripada "versi Windows" program ini. Terdapat risiko yang lebih bijak yang boleh anda tanggung dalam hidup.

Gunakan GarageBand di Windows

Satu-satunya cara yang sah untuk menggunakan GarageBand di Windows adalah dengan membuat mesin maya Mac. Saya menjalankan MacOS Sierra dalam VirtualBox dan ia berfungsi dengan sempurna. Sekiranya PC Windows anda mempunyai sumber untuk menjalankan versi VM, maka ini adalah satu-satunya cara yang saya tahu dapat menjalankan GarageBand pada mesin Windows.

Saya akan bercakap dengan anda membuat mesin maya Mac dan kemudian memuatkan GarageBand ke atasnya.

Anda memerlukan salinan MacOS Sierra dan salinan VirtualBox untuk menjadikannya berfungsi. Salinan MacOS Sierra yang dipautkan disimpan di Google Drive dan dibuat oleh TechReviews. Ia selamat dan saya telah menggunakannya berkali-kali pada masa lalu.

  1. Muat turun dan pasang VirtualBox ke komputer anda. Sediakan VirtualBox dan pasangkannya ke pemacu dengan banyak ruang cakera keras.
  2. Muat turun salinan MacOS Sierra ke komputer anda dan ekstrak kandungannya.
  3. Buka VirtualBox dan pilih Baru untuk membuat VM.
  4. Beri nama yang bermakna.
  5. Tetapkan OS Tetamu sebagai Apple Mac OS X dan versi sebagai Mac OS X 10.11 atau 10.12.
  6. Peruntukkan memori sebanyak yang anda boleh dan pilih Buat cakera maya sekarang.
  7. Pilih Buat.
  8. Pilih cakera maya baru dan pilih Tetapan.
  9. Keluarkan Hard Disk dan pilih Gunakan Disk Virtual yang Ada.
  10. Arahkan ke muat turun Sierra anda dan pilih fail Sierra.vmdk.
  11. Navigasi ke DocumentsVirtual Machines di Windows Explorer dan klik kanan fail VMX.
  12. Tampal 'smc.version = "0"' di hujung fail dan simpan.
  13. Pilih tab Sistem dalam Tetapan dan pastikan Floppy tidak dicentang.
  14. Pilih tab Pecutan di Sistem dan tandakan kotak di sebelah Intel VT-x.
  15. Pilih OK untuk meninggalkan Tetapan dan pilih anak panah Mula hijau untuk memuat VM.

Memuatkan mungkin memerlukan sedikit masa bergantung pada seberapa pantas komputer anda; anda meminta banyak perkara sekarang. Bersabar dan minum kopi atau sesuatu sekiranya memakan masa yang lama. Imej Sierra bagus dan saya telah membina beberapa daripadanya, jadi ia berfungsi dan tidak seharusnya menjadi penyebab kepada masalah yang mungkin timbul. Anda akan melihat skrin pemasangan Apple pada suatu ketika anda perlu menetapkan zon waktu anda, membuat akaun dan kata laluan, dan menyiapkan komponen. Ini semua perkara biasa.

Sekiranya anda melihat kesilapan memuatkan mesin maya, atau VM apa pun, periksa BIOS anda untuk memastikan Intel VT-x diaktifkan. Ini adalah fungsi virtualisasi penting yang diperlukan agar VM berfungsi. Sekiranya anda melihat logo boot Apple dan VM terus diset semula, kembali ke VirtualBox Settings dan ubah Versi di bawah tab General menjadi Guest yang lebih baru atau lebih tua dan cuba lagi.

Jadi sekarang anda harus mempunyai salinan MacOS Sierra yang berfungsi dalam VM dalam Windows. Sekarang, masih ada beberapa perkara yang perlu dilakukan sebelum GarageBand beroperasi dan berjalan.

  1. Buka Terminal dalam Apple VM anda
  2. Ketik ‘./vmware-resolutionSet 1920 1080’ untuk menetapkan resolusi yang boleh digunakan.

Sekarang desktop Apple anda semestinya lebih berguna. Kini anda boleh membeli dan memuat turun salinan GarageBand dari App Store.

  1. Buka MacOS Sierra VM anda dan pilih ikon Apple di kiri atas.
  2. Pilih App Store dan lakukan kemas kini sistem yang disenaraikan di sana.
  3. Cari GarageBand dan pilih Dapatkan. Biarkan muat turun dan pasang ke komputer anda.

Anda memerlukan ID Apple untuk dapat memuat turun dari App Store. Anda tidak perlu memiliki peranti Apple yang sah untuk mendapatkan ID Apple. Pilih Buat Apple ID dan lakukan gerakan, kemudian log masuk menggunakan Apple ID itu dan pilih Pasang Aplikasi. GarageBand kini akan memuat turun dan memasang ke Apple VM anda dan anda boleh mula menggunakannya dengan segera.

Recent Posts